Gra składa się z 19 kart, odpowiadających pojedynczym punktom ramowego planu wydarzeń. Jeśli osób w klasie jest o kilka więcej, można wydrukować kilka kart „jokerów”, dających status obserwatora gry. Jeśli w klasie jest mniej niż 19 osób, nadwyżkę kart można rozdać chętnym, jeśli klasa liczy dokładnie 19 osób, a ktoś jest nieobecny to kartę przeznaczoną dla tej osoby otrzymuje jej sąsiad lub sąsiadka z ławki (w ten sposób zyskuje ona dwie karty).
Karta do gry składa się z dwóch części: górnej i dolnej. W części górnej zapisane są podpowiedzi, na podstawie których trzeba dojść, do którego punktu planu wydarzeń one się odnoszą. W części dolnej zapisany jest punkt planu, który należy odgadnąć na podstawie podpowiedzi (odpowiednie pary podpowiedzi i punktów planu znajdują się na różnych kartach). Zadaniem uczniów jest nie tylko podanie prawidłowych odpowiedzi, ale także ustawienie ich zgodnie z kolejnością zdarzeń (szczegóły opisane w dołączonym opisie przebiegu gry). Zestawione ze sobą podpowiedzi z górnych części wszystkich kart tworzą plan szczegółowy, natomiast informacje z dolnych części – plan ramowy. Karty należy wydrukować i nakleić na kartoniki.
Zawartość: karty, opis gry: jej zasady i przebieg, zestawienie prawidłowych rozwiązań.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | gra dydaktyczna, lektury, lektury obowiązkowe, quiz, rozumienie tekstu, zabawa, zestaw |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź