Useful English, reakcje językowe – jedno z ważniejszych zadań dla mnie, ponieważ zależy mi aby moi uczniowie umieli odnaleźć się w każdej sytuacji.
To do dzisiaj Wam proponuję to inna forma reakcji językowych bingo, trochę mniejszy chaos w klasie;)
W zestawie, w części pierwszej jest 12 stron materiałów (ponad 40 zdań), jedna strona tła oraz instrukcja jak grać – a jak grać?
Zestaw w pdf drukujemy i laminujemy i wycinamy.
Rozdajemy uczniom karty.
Uczniowie układają karty przed sobą na ławce i osoba która ma gwiazdkę i napis Let’s start – zaczyna i czyta na głos – Let’s start. We have no milk in the fridge… i następna osoba szuka w swoich kartach reakcji na to zdanie a później czyta swoje zdanie z dołu kartki i następna osoba szuka reakcji i tak do końca do zdania good job:)
Dzisiaj wrzucam part 1 – po feriach wrzucę part 2:)
Ten zestaw to tak naprawdę jeden z w sumie 4 zestawów gry na zasadzie I have who has – ale na useful English właśnie. Pod inną nazwą znajdziecie na blogu – Questions race 1&2 dla młodszych i starszych uczniów tutaj.
Jak jeszcze wykorzystać karty? Jako baza do konwersacji – mamy jakąś sytuację i po zakończonej grze – każdy uczeń musi wymyślić swoją reakcje do danej sytuacji (sytuacje są zawsze na dole karty – i pierwszy problem to „We have no milk in the fridge” i tak uczniowie muszą wymyślić inną reakcję niż podana w zestawie;)
A materiał możecie pobrać tutaj.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | egzaminósmoklasisty, gra dydaktyczna, gra planszowa, rozumienie tekstu |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź