ROZPOZNAWANIE EMOCJI W RÓŻNYCH KONTEKSTACH SYTUACYJNYCH
Zestaw składa się z 22 fotografii ludzi odczuwających emocje w różnych kontekstach sytuacyjnych oraz 34 wizytówek z nazwami emocji.
Materiał można wykorzystać na kilka sposobów:
- dostrzeganie kontekstu sytuacyjnego, wskazywanie emocji odczuwanych przez osoby, dopasowywanie wizytówek z nazwami emocji do odpowiednich zdjęć;
- wymyślanie przyczyn emocji osób ze zdjęć w odniesieniu do prezentowanego kontekstu sytuacyjnego;
- określanie, kiedy my odczuwaliśmy emocje osób ze zdjęć, wskazywanie konkretnych sytuacji;
- podział zdjęć na prezentujące przyjemne i nieprzyjemne emocje, uzasadnianie wyboru.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, Diagnoza, do zalaminowania, emocje, Gra, gra dydaktyczna, karty obrazkowe, materiały dydaktyczne, nauczanie przez odkrywanie, Pedagog specjalny, pomocedydaktyczne, Rewalidacja, rewalidacja i terapia ręki, Trening umiejętności społecznych, TUS, zadania, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Poznajmy się!
Fale dźwiękowe – karta pracy/kartkówka
Marzenia mają moc – scenariusz na podstawie „Księgi marzeń” UNICEF
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź