Scenariusz zajęć, główny cel to rozpoznawanie liter, nauczyciel prosi ucznia o wyszukanie danej litery, cele szczegółowe to ćwiczenia koncentracji, ręki-oko, cierpliwości. Przydatne na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, rewalidacyjne lub w pracy pedagoga specjalnego.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Terapia dysleksji |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | alfabet, ebook, edukacja zdalna, Gra, narządy zmysłów |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Sprawdzian z rozdz. I pt. „Zaangażowanie” do podręcznika wydawnictwa WSiP „Zamieńmy słowo” dla klasy 5
Życie w jeziorze -przyroda kl. 4
Matematyka. Klasa 2. Klasa 3. Zimowy PIXEL ART. Tabliczka mnożenia. Szkoła podstawowa. Edukacja wczesnoszkolna. 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź