Do układania można wykorzystać nie tylko kostki lodu, ale także klocki Lego City lub Duplo, pompony, guziki, kolorowe kamyki, wycięte w odpowiednich kształtach figury, kolorowe zwierzątka.
Sekwencje
Zadaniem dziecka jest zapamiętanie sekwencji kolorów i ułożenie jej. Może też tą sekwencję powtórzyć.
Takie same kwadraty
Zadanie polega na ułożeniu przez dziecko takiego samego kwadratu, jaki jest przed nim. Można tutaj poćwiczyć zapamiętywanie – czy uda się odtworzyć cały kwadrat z pamięci.
Kodowanie
Zadaniem dziecka jest rozłożenie kostek lodu według podanych adresów np. A5, B1 itp.
Kodowanie 2
Zadaniem dziecka jest odczytanie współrzędnych kostek lodu i zapisanie ich.
Kodowanie 3
Zadaniem dziecka jest umieszczenie klocka w punkcie START i przesunięcie go według wskazówek w inne miejsce.
Wieża
Zadanie polega na ułożeniu przez dziecko wieży z kostek lodu według podanego schematu.
Wieża 2
Dziecko układa wieżę z kostek lodu pamiętając o zamianie kolorów według instrukcji.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Terapia dysleksji |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ebook, książeczka, pomocedydaktyczne, rozwój |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź