Spooky fun vocabulary games to zestaw 3 szybkich pomysłów na zajęcia z uczniami od 1 do 8 klasy a w sumie i licealistom też się może spodobać:)
Pomysł numer 1 – na zajęcia online
Don’t you dare turn on the torch – jest to prezentacja w genially, gdzie uczniowie machając (poruszając na ekranie/tablicy multimedialnej) latarką znajdują obrazki związane z Halloween. Jeśli znajdą wszystkie i je nazwą mogą iść do następnej strony i również szukają obrazków Halloweenowych.
Pomysł nr 2 – Collect all the Candy
Tutaj też jest prezentacja w genially (adaptowany pomysł z gry collect all…). W tej zabawie uczniowie są podzieleni na dwie drużyny i muszą zebrać wszystkie kolorowe – różowe i niebieskie cukierki poprzez odkrywanie obrazków (trzeba je przesunąć). W zależności od poziomu – uczniowie mówią zdanie lub po prostu nazywają obrazek i nauczyciel przesuwa obrazek wymieniony przez ucznia i sprawdza jakie są cukierki i ile ich jest. Jeśli uczeń znajdzie „trujący/Halloweenowy” cukierek – drużyna przegrywa. Wygrywa ta drużyna, która zbierze różowe i niebieskie cukierki albo jeśli przeciwna drużyna znajdzie TEN cukierek.
Na lekcji na żywo – możemy się bawić w 8 obrazków i poszukiwanie cukierków (małych obrazków cukierków jest 20, ale można wydrukować te stronę dwa razy) i możemy dołożyć po 2/3 cukierki pod kartę obrazkową.
Pomysł nr 3 – Flashcards hidden words
Jest to uniwersalna gra nie tylko na Halloween. W tej grze uczniowie muszą znać słowa i ich poprawny zapis więc zabawa nadaje się tak od 4-5 klasy. Na czym polega? Nauczyciel przygotowuje karty obrazkowe i numerki (w tym zestawie jest 16 kart) oraz napisy ale UWAGA napisy są niepoprawne. Do słówka dopisujemy literkę. ALE te literki muszą mieć cel – czyli ukryte hasło:) Tutaj jest próbka:
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, halloween |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Gazetka szkolna. Pedagog specjalny. Psycholog. Wychowawca.
Język polski. „Ten obcy” Irena Jurgielewiczowa
Jaki wpływ na nasze życie mają media społecznościowe? GAZETKA 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź