Ta popularna forma pracy dydaktycznej została tym razem przygotowana dla uczniów klasy piątej/szóstej w celu doskonalenia umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych oraz utrwalenia algorytmu wykonywania mnożenia sposobem pisemnym.
Przed rozpoczęciem zajęć należy umieścić w różnych miejscach klasy/korytarza szkolnego kartki z poniższymi zadaniami. Każdy uczeń rozpoczyna pracę od innego numeru zadania. Prawidłowa odpowiedź wskazuje numer kolejnego zadania do rozwiązania. Jeśli uczeń rozwiąże wszystkie zadania poprawnie dotrze do zadania, od którego rozpoczynał pracę.
Osobiście stacje zadaniowe wykorzystuję jako formę powtórzenia materiału lub sprawdzenia umiejętności uczniów.
Życzę udanej zabawy i owocnej nauki!
Brak recenzji
Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu, analizować ruch i personalizować treści. Wybierz, na co się zgadzasz.
Dowiedz się więcej