STACJE ZADANIOWE „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa”

Materiał cyfrowy

STACJE ZADANIOWE – OPOWIEŚCI Z NARNII

Materiał składa się z 8 stacji zadaniowych z ćwiczeniami o różnym stopniu trudności. Sprawdza się świetnie na podsumowanie pracy z lekturą.

Materiał zawiera klucz odpowiedzi dla nauczyciela oraz instrukcję.

Zadania, które znalazły się w materiale to m.in.: prawda/fałsz, krzyżówka, szyfr, wykreślanka, plan wydarzeń, ogłoszenie itp.

Sprawdź inne moje materiały do tej lektury.

· 

Przejrzyj galerię, aby zobaczyć jak wygląda materiał.

Przejrzyj stacje zadaniowe do innych lektur (mitologia, „Kamienie na szaniec”, „Zemsta”, „Mały Książę”, „Balladyna”, ” Chłopcy z Placu Broni”, „Opowieść wigilijna”, „Dziady cz. II”).

·        

·    

·        

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Pomoce_język_polski

Jestem doświadczoną nauczycielką języka polskiego w szkole podstawowej. Materiały, które tu prezentuję są mojego autorstwa, sama z nich korzystam. Cieszę się, że jesteś. 🙂

Recenzje

  • Opowieści z Narnii

    Zarówno ja jak i uczniowie bardzo lubimy pracę metodą stacji zadaniowych. Jestem wdzięczna, że można znaleźć tak dużo materiałów.

    Dla 32 z 76 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Opowieści z Narnii

    Dzieciaki świetnie się bawiły, pracując metodą stacji.

    Dla 46 z 81 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *