Stworzyłam materiały, które sprawdzą się dla uczniów klas V-VIII (lub zdolnej IV klasy) w ramach powtórki stopniowania przymiotników. W zadaniu pierwszym uczniowie uzupełniają tabelkę przymiotnikami w stopniu wyższym lub najwyższym. W kolejnym zadaniu uzupełniają zdania odpowiednimi formami przymiotników. W zestawie znajdują się również dwie plansze do gry w kółko i krzyżyk. Uczniowie grają w parach jak w klasyczne kółko i krzyżyk, ale zanim postawią kółko lub krzyżyk muszą” przestopniować” dany przymiotnik, np. good-better-the best i dopiero wtedy umieszczają swój znaczek na planszy. Uczniowie mogą skorzystać z ołówka i zmienić partnera i zagrać z kimś innym bawiąc się i utrwalając zasady stopniowania przymiotników. Można też jeśli Państwo posiadacie skorzystać z drewnianych/plastikowych „kupnych” krzyżyków i kółek. Też można wydrukować szablon i poprosić dzieci o wycięcie, ale moim zdaniem byłoby to trochę zbyt czasochłonne, więc osobiście stawiam na ołówki.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | znaki rzymskie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź