Stworzyłam materiały, które sprawdzą się dla uczniów klas V-VIII (lub zdolnej IV klasy) w ramach powtórki stopniowania przymiotników. W zadaniu pierwszym uczniowie uzupełniają tabelkę przymiotnikami w stopniu wyższym lub najwyższym. W kolejnym zadaniu uzupełniają zdania odpowiednimi formami przymiotników. W zestawie znajdują się również dwie plansze do gry w kółko i krzyżyk. Uczniowie grają w parach jak w klasyczne kółko i krzyżyk, ale zanim postawią kółko lub krzyżyk muszą” przestopniować” dany przymiotnik, np. good-better-the best i dopiero wtedy umieszczają swój znaczek na planszy. Uczniowie mogą skorzystać z ołówka i zmienić partnera i zagrać z kimś innym bawiąc się i utrwalając zasady stopniowania przymiotników. Można też jeśli Państwo posiadacie skorzystać z drewnianych/plastikowych „kupnych” krzyżyków i kółek. Też można wydrukować szablon i poprosić dzieci o wycięcie, ale moim zdaniem byłoby to trochę zbyt czasochłonne, więc osobiście stawiam na ołówki.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | znaki rzymskie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Sudoku
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY MATEMATYKA – ARKUSZ TRENINGOWY NR 7 MATEMATYKA
Dobieranki – trudne relacje w lekturach dla klas 7-8
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź