Z okazji Świąt zadania specjalne dla Państwa uczniów do użycia na lekcjach biologii i nie tylko! Pytania, które doskonale nadadzą się do podsumowania odżywiania, oddychania i klasyfikacji organizmów. Atrakcyjna forma pozwalająca ćwiczyć umiejętności kodowania.
W efekcie powstaje świąteczna grafika
Nad tworzeniem tego materiału spędziłam duużo czasu, ale było warto!
Nauczyciel daje uczniom kartki z pytaniami, może też dać kartkę w kratkę (wszystko w materiale), ewentualnie w celu oszczędzania drukarki uczniowie mogą użyć kartek w kratkę z zeszytów. Zachęcam również do drukowania dwóch stron na jednej stronie.
Przykładowe pytanie:
Czy oddychanie odbywa się w chloroplastach?
TAK – pokoloruj na brązowo pola E8, E9, F8, I8, J8, J9
NIE – pokoloruj na brązowo pola F7, G7, H7, I7, K9, K10
Zadania można wykonać zarówno w klasie, jak i w domu.
W zestawie oczywiście wszystkie potrzebne materiały oraz odpowiedzi dla nauczyciela
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, Gra, gra dydaktyczna, karta pracy, karty obrazkowe, kodowanie, kodowanka, kolorowanka, łamigłówka, łamigłówki, Motywacja, pomocedydaktyczne, quiz, test, uroczystości i święta, zabawa, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Proszę nie pokazywać dziecku odpowiedzi, zanim nie spróbuje samo rozwiązać zadania. |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


TŁUSTA ZAGADKA – skracanie i rozszerzanie ułamków, matematyka
COLOURS resource pack klasy 1-3
Części Mowy – część II
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź