Ballada jako gatunek literacki. Dlaczego romantycy upodobali sobie balladę? Streszczenie utworu. Motyw winy i kary. Co zapamiętać do egzaminu? Czy i my dziś skazalibyśmy strzelca na takie męczarnie?
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, film, konspektyzajęć, nopromo |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Życie w jeziorze – szarość
Karta pracy na godzinę wychowawczą na temat tolerancji – Pomysł na godzinę wychowawczą
Syzyfowe prace – czytanie ze zrozumieniem
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź