Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem.
Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl.
Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
W Internecie można znaleźć wiele różnych testów dotyczących preferencji uczenia się. Przeprowadzenie tego typu badania w klasie uważam za podstawę pracy z uczniami, zwłaszcza w sytuacji, gdy umiejętność uczenia się jest uznawana za jedną z tzw. kompetencji kluczowych.
Długo szukałam testu, który nie sprawiłby większych problemów czwartoklasistom, aż trafiłam na taki, który wydał mi się w miarę prosty i czytelny, nawet dla dzieci.
Pozwoliłam sobie jednak na drobne przeróbki, czyli uprościłam zastosowane tam polecenie oraz zamieniłam wyrazy, które mogłyby być niezrozumiałe, na ich "łatwiejsze" synonimy.
Przerobiłam też nieco tabelkę służącą do wpisywania punktów, aby nie myliła uczniów przy wypełnianiu. W efekcie uzyskałam taki test.
Jestem polonistką, nauczycielem dyplomowanym z ponad 20-letnim stażem. Może to niezbyt wiele, ale pewne refleksje na temat swojej pracy już mam i postanowiłam się nimi podzielić. Robię to na własnym blogu https://nauczycielblog.blogspot.com/ i fanpage FB Radość uczenia https://www.facebook.com/radoscuczenia.