Uczymy się mówić – zestawy przygotowujące do egzaminu z języka polskiego jako obcego na poziomie dualnym B1-B2 do części mówienie

Materiał cyfrowy

Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli/lektorów przygotowujących do egzaminu dualnego z języka polskiego jako obcego na poziomie B1-B2 (np. egzaminu telc) do części mówienie. 

Materiał zawiera 16 zestawów składających się z trzech zadań egzaminacyjnych. Przed rozpoczęciem pracy z zestawami należy zapoznać się z dołączoną instrukcją.

Jest to jedna z pierwszych publikacji na rynku, która pomoże nauczycielom/lektorom w przygotowaniu do egzaminu telc.

Kategorie ogólne Edukacja dorosłych
Klasa/wiek Edukacja dorosłych
Przedmiot Język polski dla obcokrajowców
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 81 - 90
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

dyskusjepopolsku

Anna Kanarek

Nauczycielka języka polskiego, ma za sobą studia filologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe z wiedzy o kulturze i nauczania języka polskiego jako obcego.

Licencjonowana nauczycielka glottodydaktyczna w zakresie stosowania metody prof. Bronisława Rocławskiego, zwolenniczka stosowania oceniania kształtującego, entuzjastka Metody Dobrego Startu, trenerka metody CLIL jako metody nauczania języka obcego.

Wszystkie rozległe doświadczenia zdobyte podczas pracy w szkole pomagają jej w uczeniu obcokrajowców. 

Egzaminatorka egzaminu certyfikatowego z języka polskiego i egzaminu telc.

 

 

Aleksandra Dulko

Rusycystka, ma za sobą studia na Uniwersytecie Gdańskim, Podyplomowe Studia Kwalifikacyjne Nauczania Kultury Polskiej i Języka Polskiego jako Obcego na Uniwersytecie Śląskim.

Specjalizuje się w przygotowywaniu do certyfikatu z języka polskiego jako obcego na poziomie B1. 

Egzaminatorka egzaminu certyfikatowego z języka polskiego i egzaminu telc. 

W krąg jej zainteresowań wchodzą techniki efektywnego uczenia się i neurodydaktyka.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *