Karty do pracy w grupach rekomendowane na pierwsze lekcje omawiania lektury „Hobbit, czyli tam i z powrotem”
Co zawiera zestaw?
1. Wielofunkcyjne karty postaci, które można wykorzystać na wiele sposobów. (12 postaci, + dwa rekwizyty jako dodatek)
*gra w czółko;
*losowanie postaci i układanie dialogów między bohaterami;
*w połączeniu z kostkami do opowiadania twórczego mogą być inspiracją do tworzenia opowiadań.
2. Zadanie aktywizujące z mapą. Biuro podróży zaprasza na wycieczkę po Śródziemiu, śladami Bilba Bagginsa. Uczniowie tworzą trasę wędrówki hobbita i krasnoludów, porządkując jednocześnie wydarzenia według chronologii. Zadanie można rozszerzyć o tworzenie opisów nie tylko miejsc, ale też stworzeń (krasnoludy, hobbici, elfy, wilki, gobliny, smoki).
3. Zadanie polegające na zredagowaniu ogłoszenia według podanych kryteriów sukcesu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Hobbit |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 20 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas aktywności jest uzależniony w jaki sposób chcemy rozszerzyć wersję podstawową. Zamieszczam pomysły na uatrakcyjnienie i wielofunkcyjne wykorzystanie kart pracy. Karty do pracy w grupach rekomendowane na pierwsze lekcje omawiania lektury „Hobbit, czyli tam i z powrotem” 1. Wielofunkcyjne karty postaci, które można wykorzystać na wiele sposobów. *gra w czółko; *losowanie postaci i układanie dialogów między bohaterami; *w połączeniu z kostkami do opowiadania twórczego mogą być inspiracją do tworzenia opowiadań. 2. Zadanie aktywizujące z mapą. Biuro podróży zaprasza na wycieczkę po Śródziemiu, śladami Bilba Bagginsa. Uczniowie tworzą trasę wędrówki hobbita i krasnoludów, porządkując jednocześnie wydarzenia według chronologii. Zadanie można rozszerzyć o tworzenie opisów nie tylko miejsc, ale też stworzeń (krasnoludy, hobbici, elfy, wilki, gobliny, smoki). 3. Zadanie polegające na zredagowaniu ogłoszenia według podanych kryteriów sukcesu. |


BAŚŃ – karta pracy – ćwiczenia redakcyjne – 3 wersje
Karty rozmowy o lęku
Egzamin ósmoklasisty – ŻYWIENIE – j. angielski 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź