Ćwiczenia na utrwalenie zastosowania „wiedzieć” i „znać”. Wielokrotnie wypróbowałam je na swoich zajęciach.
Zestaw nie jest przeznaczony do samodzielnej pracy kursanta, ćwiczenia mają często konwersacyjny charakter, są też możliwe różne odpowiedzi, dlatego potrzebna jest kontrola lektora.
– Odpowiadanie na pytania
– Tworzenie pytań
– Uzupełnianie luk
– Pisanie
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Edukacja dorosłych |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Język polski dla obcokrajowców |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | poziom A1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 15 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Nie ma tutaj klucza odpowiedzi, ponieważ w większości przypadków możliwe są różne odpowiedzi. Grupę można podzielić na pary lub kilka mniejszych grupek. Zadanie ze strony 9 również można robić w parach/mniejszych grupkach. Najpierw burza mózgu, kursanci wymyślają swoją wersję wydarzeń, a potem już każdy pisze samodzielnie. |


PRZEŁAM LODY (gra towarzyska na przełamanie pierwszych lodów, idealna na godziny wychowawcze, zajęcia TUS i nie tylko)
PRESENT CONTINUOUS – KARTY PRACY
KOSTKA – uniwersalne pytania do lektury – 2 wersje 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź