„Wyścigi na łące” są wyścigiem wymyślonym i stworzonym w OpenOffice przez moją córkę. Kto pierwszy dotrze do mety, ten wygra i otrzyma nagrodę – Srebrną Podkowę. W wyścigu mogą przeszkadzać tłumy ludzi i psy, których konie się boją. Pomaga zaś widok innego konia na swobodzie.
Liczba graczy:
- dowolna (najlepiej 2-3)
Ta gra planszowa może służyć do nauki:
- przeliczania w zakresie 6
- radzenia sobie z porażką
Ta gra planszowa wymaga dodatkowo:
- Pionki: po 1 szt. dla każdego gracza
- Kostki: 1 zwykła
- Karty/Żetony: nie
Powiązane Święta kalendarzowe i wydarzenia:
- Ogólnopolski Dzień Koni (30 kwietnia)
Zasady gry „Wyścigi na łące”:
- Wszyscy gracze ustawiają swoje pionki na pomarańczowym polu.
- Zaczyna najmłodszy gracz a potem kolejno osoby siedzące po prawej stronie.
- Poruszamy się o tyle pól ile pokaże kostka.
- Jeśli ruch kończy się na polu z koniem to gracz przesuwa się dodatkowo o 2 pola do przodu.
- Jeżeli ruch kończy się na polu z psem to gracz cofa się o 2 pola.
- Jeśli ruch kończy się na polu z ludźmi to gracz traci kolejkę.
- Wygrywa gracz, który najszybciej dotrze do pola z podkową.
W grze wykorzystano grafiki na licencji Public Domain CC0 z pixabay.com
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Przedszkole |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1 |
| Przedmiot | |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | gra planszowa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Gazetka PRAWA DZIECKA MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ PRAW DZIECKA 20 listopada
Początek szkoły: Czego nauczymy się w pierwszej klasie
Przedszkole. NASZA KLASA. NASZA GRUPA. Tablica zapoznawcza.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź