„Wyspa” to wyścig to gra dla dwóch graczy. Jeden z nich cały czas dodaje 1 do wyniku rzutu kostką a drugi odejmuje 1 od swojego wyniku. Trasy są różne, ale szansa na zwycięstwo taka sama.
Liczba graczy:
- 2
Ta gra planszowa może służyć do nauki:
- przeliczania w zakresie 7
- odejmowania w zakresie 6
- dodawania w zakresie 6
- radzenia sobie z porażką
Ta gra planszowa wymaga dodatkowo:
- Pionki: po 1 dla każdego gracza
- Kostki: 1 zwykła
- Żetony/Karty: nie
Powiązane Święta kalendarzowe i wydarzenia:
- Europejski Dzień Morza (20 maja)
- Światowy Dzień Morza (27 września)
Zasady gry „Wyspa”:
Z bezludnej wyspy można wydostać się na dwa sposoby:
Wpław – droga jest krótsza, ale wtedy płyniesz pod prąd i od każdego rzutu odejmujesz 1.
Lotnią – droga jest dłuższa, ale lecisz z wiatrem i do każdego rzutu dodajesz jeden.
Gra stworzona w Microsoft Publisher z wykorzystaniem obrazków dołączonych do programu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Przedszkole |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1 |
| Przedmiot | |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | gra planszowa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Mistrz ułamków zwykłych – kl. IV – VIII
Zamiana jednostek długości i jednostek masy – karta pracy
W marcu jak w garncu – mnożenie
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź