Pomoce dla dzieci na zasadzie zadań klamerkowych – łączenie dwóch sylab otwartych w wyrazy. Poglądowe obrazki ułatwiające naprowadzenie na odpowiednie sylaby.
Świetnie sprawdza się podczas zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych oraz korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami analizy i syntezy literowo-sylabowej.
W pliku dwie strony do samodzielnego wydruku i laminacji – polecam dla dłuższej żywotności 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
-
GOTOWY DZIENNIK PRAKTYK – Dziennik Praktyk – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, zespołem Aspergera i autyzmem – 300 h szkola podstawowa
-
Równania – kodowanie + wersja w języku ukraińskim
-
Minizestaw na temat „Wodorotlenki nierozpuszczalne w wodzie” – sketchnotka + karta pracy w power point + gratisowy link do prezentacji multimedialnej niekomercyjnej wykonanej w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Chemia 7 lub 8, „Wodorotlenki”
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Terapia dysleksji |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, Cyprian Kamil Norwid, gra dydaktyczna, gra logopedyczna, karty obrazkowe, nauka czytania, Rewalidacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź