„Zarzadzanie sobą w czasie. Karty pracy, ćwiczenia grupowe, mini wykład” e-book

Materiał cyfrowy

Nauczycielu, wychowawco, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS! Niniejszy e-book “Zarządzanie sobą w czasie“ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym i ma za zadanie naprowadzić młodzież na właściwy kierunek organizacji swojego czasu, na planowanie, prioretyzację zadań, stawianie celi oraz rozliczanie się z wykonanych działań. Jeżeli więc:

📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy 

📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 14 + (nastolatki)👫

📌 Szukasz ciekawego, nieszablonowego tematu zajęć (lekcji) 📣

📌 Chcesz uatrakcyjnić Wasze zajęcia, potrzebujesz “czegoś”, co sprawi, że młodzież będzie aktywniej brać udział w lekcji (zaskocz ich!) 

📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

… to ta publikacja jest właśnie dla Ciebie! E-book tematycznie został podzielony na:

  • Mini-wykład poświęcony zarządzaniu sobą w czasie
  • Grupowe ćwiczenia tematyki organizacji czasu (cztery)
  • Karty pracy do personalnego działania (15 szt.)

W e-booku znajdziecie Państwo tematy związane z metodami zarządzania sobą w czasie oraz wybrane ćwiczenia grupowe. Znajdują się tam najważniejsze obszary tematyczne tj.: czym jest zarządzanie sobą w czasie, priorytezacja zadań, stawienie celu, prokrastynacja, wielozadaniowość, “złodzieje czasu” i produktywności. Przy pomocy zawartych technik i ćwiczeń, wiedzę z e-booka można wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. E-book “Zarządzanie sobą w czasie” jest nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju placówkach oświatowych – publicznych i prywatnych. 

👉 Cel e-booka “Zarzadzanie sobą w czasie dla nastolatków”

  • podnoszenie kompetencji osobistych oraz kształcenie młodzieży w obszarze organizacji swojego czasu (zarządzania nim),
  • integracyjne zajęcia (lekcje) uwzględniające rozwój umiejętności społecznych,
  • pogłębienie relacji w grupie, nauka współpracy,
  • materiały edukacyjne dla dydaktyków: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, terapeutów, trenerów TUS.

ISNB 978-83-953976-7-7

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

katarzynapluska

Katarzyna Płuska - trener TUS, magister komunikacji społecznej (Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM), absolwentka studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi oraz integracja sensoryczna, menedżer oświaty, trener soft skills, absolwentka akredytowanych przez MEN kursów “Podstawy psychologii” oraz “Doradca zawodowy”; autorka serwisu „Miękko o kompetencjach” www.katrzynapluska.pl oraz wielu publikacji, m.in. artykułów, e-booków, scenariuszy lekcji, kart pracy i kursów umiejętności społecznych i zawodowych.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *