Zbiór zadań egzaminacyjnych (8 klasa) + gra

Zbiór zadań egzaminacyjnych jest grą stworzoną z myślą o ósmoklasistach. Powstał, aby zwiększyć zaangażowanie i chęć uczniów do powtórek egzaminacyjnych z matematyki. Zawiera zarówno cele indywidualne, jak i grupowe, a poza nauką do egzaminu rozwija kompetencje kluczowe. Zadania można również rozwiązywać bez brania udziału w grze i potraktować zbiór jako zestaw mini-arkuszy egzaminacyjnych.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 8)

 

Dlaczego warto wybrać właśnie ten zbiór zadań?

  • przyjazny wygląd i liczba zadań, która nie przytłacza,
  • zwiększa zaangażowanie i chęć uczniów do powtórek egzaminacyjnych z matematyki,
  • wygodna forma do samodzielnego druku, kserowania dla uczniów lub korzystania na tablicy multimedialnej,
  • instrukcja gry i pracy ze zbiorem,
  • zadania dostosowane do wymagań z 2023 roku,
  • kompleksowe podejście do egzaminu – wiedza matematyczna i hasła motywujące uczniów oraz wskazówki do efektywnej nauki,
  • napisany przez nauczycielki i autorki materiałów edukacyjnych.

 

Przeznaczenie:

  • Na lekcję, aby powtórzyć/przypomnieć materiał
  • Na zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty
  • Do pracy samodzielnej
  • Jako zadanie domowe
  • Na zastępstwa

 

Zbiór zawiera:

  • 6 kart pracy złożonych z 6 zadań (4 zadań zamkniętych i 2 otwartych) oraz haseł motywujących, wspierających efektywną naukę,
  • zbiorczą kartę punktów/monet (do mierzenia postępów ucznia),
  • co już umiem – zagadnienia na egzamin do samooceny,
  • kupony i wskazówki,
  • przykładowy sposób pracy oraz pełną instrukcję gry,
  • odpowiedzi do kart pracy.

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba plików: 1

Łączna liczba stron: 26

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *