„Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu” – STACJE ZADANIOWE

Materiał cyfrowy

Praca metodą stacji zadaniowych aktywizuje uczniów, doskonali umiejętność pracy w grupie, a także kształtuje przeróżne kompetencje kluczowe. Oferuję Państwu STACJE ZADANIOWE do lektury autorstwa Johna Flanagana pt. „Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu”.
W skład zestawu wchodzi plik PDF z odpowiedziami oraz materiałami do wydruku (5 stacji zadaniowych o zróżnicowanym stopniu trudności oraz karta kontrolna).
W czasie pracy zespołów przy poszczególnych stacjach zadaniem uczniów będzie:
– połączenie pasujących do siebie ikon oraz uzasadnienie, z jakim wydarzeniem z lektury się łączą;
– rozwiązanie anagramów – powstałe wyrażenia to związki frazeologiczne, których znaczenie uczniowie będą musieli najpierw wyjaśnić, a następnie ułożyć z nimi zdania, które treścią nawiązywać będą do powieści;
– rozwiązanie krzyżówki i wyjaśnienie znaczenia hasła;
– napisanie zaproszenia (trudność zadania polega na tym, że osoby, które należy zaprosić, ukryte zostały w rebusie);
– przyporządkowanie części mowy umieszczonych na tarczy strzelniczej do konkretnej postaci.

Gorąco zachęcam do zapoznania się z innymi oferowanymi przeze mnie materiałami do tej lektury!

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 14
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

slowianka

Jestem nauczycielką języka polskiego, pasjonatką genially i nietuzinkowych pomocy dydaktycznych, które uwielbiają uczniowie - szczególnie ci młodsi. Znajdziesz u mnie stacje zadaniowe, tangramy, krzyżówki, karty pracy i gry dydaktyczne, które pozwolą Ci przeprowadzić kreatywne lekcje języka polskiego. Zapraszam!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *