Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem.
Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl.
Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.
INNOWACJA PEDAGOGICZNA DLA 5- I 6-LATKÓW
„Emocje - moja supermoc”
Chcesz, aby Twoi wychowankowie lepiej radzili sobie z emocjami, a jednocześnie świetnie się bawili?
Poznaj wyjątkową innowację stworzo...
INNOWACJA PEDAGOGICZNA LUB PROJEKT EDUKACYJNY DLA PRZEDSZKOLA
GRUPY 3-4 LATKI!!!
Odkrywcy EMOCJI
Pomóż dzieciom łagodnie i ze zrozumieniem przeżywać emocje, a będziesz miała ułatwioną pracę dydaktyczn...
Innowacja pedagogiczna zgodna z priorytetami MEN na bieżący rok szkolny
Dla nauczycieli wychowawców oraz pedagogów i psychologów szkolnych
Ciekawa forma pracy z trudnymi emocjami, z którymi borykają ...
Strażnicy Słowa – Słowa leczą, nie kaleczą
Projekt został stworzony dla uczniów klas 4–8 szkoły podstawowej, aby w ciekawy i angażujący sposób poruszyć temat hejtu i przemocy słownej. Nie jest to cykl...
Innowacja pedagogiczna zgodna z kierunkami polityki oświatowej MEN!!!
Czy Twoi uczniowie przeżywają takie emocje jak: złość, radość, nietolerancja, rozczarowanie, napięcie?
To pytanie retoryczne. Oczy...
Oto propozycja fascynującej pracy z emocjami dla uczniów młodszych klas.
Czy Twoi uczniowie potrafią rozpoznawać swoje emocje? Czy umieją spokojnie radzić sobie z tymi trudnymi, nieprzyjemnymi uczucia...