Zadania wielkanocne dla klasy 7-8 + prezentacja

Zadania wielkanocne o dwóch poziomach trudności (do wyboru przez nauczyciela) plus zadania te przedstawione na prezentacji (w formacie PDF). Treści zadań dotyczą Świąt Wielkanocnych, zawierają zadania z działań na liczbach wymiernych, równań, procentów, pola figur płaskich, notacji wykładniczej. Plik zawiera aż 5 różnych metod pracy z zadaniami.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 7 i 8)

 

Przeznaczenie:

  • Na lekcję świąteczną. Treści zadań dotyczą Świąt Wielkanocnych, zawierają zadania z działań na liczbach wymiernych, równań, procentów, pola figur płaskich, notacji wykładniczej.
  • Na zastępstwa.
  • Do pracy grupowej lub samodzielnej

 

Zestaw zawiera:

  • Karta pracy dla ucznia w dwóch wersjach (jedna z wpisanymi treściami zadań, druga bez)
  • Karta zadań matematycznych w dwóch poziomach trudności
  • Karta zadań i pytań psychologicznych: „zadanie domowe” na święta
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

 

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron łącznie: 24

Liczba plików: 3

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *