Powtórzenie z języka matematyki (szkoły ponadpodstawowe)

Powtórzenie wiadomości z języka matematyki zawiera zadania ze zbiorów i przedziałów, wzorów skróconego mnożenia, równań i nierówności liniowych (również z wykorzystaniem wzorów skróconego mnożenia, sprowadzalne do liniowych), wyłączania wspólnego czynnika przed nawias, mnożenia sum algebraicznych, równań i nierówności z wartością bezwzględną. Uczniowie po wykonaniu zadania zamalowują kwadracik przy każdym zadaniu na zielono (zadanie łatwe), żółto (zadanie średnio-trudne) lub czerwono (zadanie trudne). Następnie zaznaczają, które treści i umiejętności już opanowali, a które wymagają utrwalenia.

Dla kogo:

Uczniów szkół ponadpodstawowych

Przeznaczenie:

  • Na lekcję, aby utrwalić wiadomości z działu język matematyki
  • Na zajęcia przygotowujące do matury
  • Na zastępstwa.
  • Na zajęcia wyrównawcze.
  • Do pracy indywidualnej.

Zestaw zawiera:

  • Kartę pracy z zadaniami i zagadnieniami
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron: 4

Liczba plików: 1

Dla kogo:

Uczniów szkół ponadpodstawowych

Przeznaczenie:

  • Na lekcję, aby utrwalić wiadomości z działu język matematyki
  • Na zajęcia przygotowujące do matury
  • Na zastępstwa.
  • Na zajęcia wyrównawcze.
  • Do pracy indywidualnej.

Zestaw zawiera:

  • Kartę pracy z zadaniami i zagadnieniami
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron: 4

Liczba plików: 1ilość Powtórzenie: Język matematyki (szkoła pona

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 4
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *