Aż 9 baz do gier do samodzielnego wykonania przez Uczniów
DOMINO
klasyczne zasady gry w domino
Uczniowie planują START i KONIEC oraz zapisują / rysują parami hasła
GRA KARCIANA
gra polega na zadawaniu pytań o udzielaniu odpowiedzi.
Tworząc grę należy pamiętać, że góra karty zawiera odpowiedź, zaś dół pytanie.
BINGO
klasyczne zasady gry w BINGO: wygrywa ten, kto ułoży żetony poziomo, pionowo lub po skosie.
Na planszach z napisem BINGO uczniowie zapisują uczone treści i takie same na BINGO CARDS. Następnie losują jedną z karteczek BINGO CARDS. W miejscu tego elementu na planszy BINGO Uczeń kładzie żeton / guzik / lub skreśla (wtedy plansza jest jednorazowego użytku)
MEMORY
Uczniowie tworzą pary w kolorowych okienkach plansz.
zasady gry klasyczne
KABOOM
na planszach z patyczkami KABOOM Uczniowie zapisują pytania / zagadnienia / polecenia. Następnie rozcinamy patyczki i wkładamy do kubeczka. Uczniowie losują patyczki i wykonują zadania na nich zapisane. Jeśli Uczeń wylosuje patyczek z napisem KABOOM, wkłada wszystkie zebrane dotąd patyczki do kubeczka. Wygrywa ten, kto w trakcie np. 10 minut uzbiera najwięcej patyczków.
KARTA WYWIADU
to gotowe narzędzie do przeprowadzenia wywiadu.
To baza planszowa, stworzona po to, aby zaoszczędzić czas na rysowanie tabelek w czasie lekcji. Usprawnia nam zajęcia i przez to uatrakcyjnia, bo Uczniowie
nie dekoncentrują się na rozplanowywanie tabel.
KÓŁKO I KRZYŻYK
klasyczne zasady gry
Uczniowie wykorzystują plansze do gry TIC TAC TOE,
na których zamiast żetonów kładą przygotowane uprzednio karteczki z zadaniami. Żeby położyć karteczkę Uczeń musi rozwiązać zadanie / udzielić odpowiedzi. Każdy Uczeń przygotowuje 6 różnych zagadnień z sześcioma najtrudniejszymi dla niego wątkami.
KÓŁECZKOWE WYZWANIA
to możliwość stworzenia kilku podsumowujących uczone treści zadań typu: wymień 5… , nazwij 3 … , rozwiąż zadanie … Polecenia te tworzą sami Uczniowie. Następnie wycinają kółeczka, mieszają je, losują i wykonują zadanie.
BYSTRE OKO
to gra dla spostrzegawczych osób. Na pustych kółeczkach Uczniowie zapisują słówka, rysują elementy (kilka
na jednym kółeczku). Uczeń, który zna rozwiązanie przynajmniej jednego zadania woła OCZKO lub SEE IT
i udziela odpowiedzi.
Można też zapisać wyrazy z danego działu na kółeczkach.
Gra polega na tych samych zasadach co gra w dobble.
Kolejną karteczkę na kupce kładzie ta osoba, która poprawnie odczytała / przetłumaczyła słowo / wyrażenie
z ostatniej karteczki. Wygrywa ten, kto pozbędzie się wszystkich kółeczek.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
Przedmiot | Inne |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, grafika, sketchnotka |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź