Zadanie polega na zidentyfikowaniu i dopasowaniu pozytywnych i negatywnych stron korzystania z Internetu. Razem omówcie każde dopasowanie, zwracając uwagę na to, jakie są skutki przedstawianych czynności/sytuacji

Dzieci mają wybrać spośród przedstawionych czynności jaką aktywność wykonują w Internecie sami/z rodzicami i przygotowują swoje „telefony”. Jest to okazja do omówienia tych czynności – ich negatywnego lub pozytywnego oddziaływania, czy odbywają się one wspólnie z rodzicami lub pod ich nadzorem itd.
Skład pakietu:
– dwa komputery – zielony i czerwony (po sklejeniu format A3)
– 18 „folderów” do dopasowania – negatywne i pozytywne aspekty
– szablon telefonu do wycięcia i sklejenia
– 12 „ekranów” z różnymi aktywnościami online
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Przedszkole |
| Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat |
| Przedmiot | Edukacja przedszkolna |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | bezpieczeństwowinternecie, święta nietypowe, zagrożeniawinternecie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 15 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Znaczki na szafki do przedszkola – zestaw zwierzaki
Brainy 5 – Unit 7 – krzyżówki – Sports events, places and people/Television and other media
Działania na liczbach CAŁKOWITYCH – uzupełnianie luk / ciekawostki / psy / koty
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź