Przed Państwem materiał, który jest instrukcją dla moich uczniów do pracy nad projektem o rafach koralowych. Projekt wykonywany jest przez 4-5 lekcji w sali komputerowej, która (szczęśliwie) nie jest wtedy zajęta. Instrukcja została nieco przekształcona, aby była uniwersalna i aby każdy mógł z niej skorzystać. Do pobrania w dwóch wersjach: word i pdf. Moi uczniowie pracują nad projektem w parach. Podaję im 3-4 linki, co do których wiem, że znajdą tam odpowiednie informacje, jednak linki każdego roku aktualizuję (niektóre stają się nieaktywne), dlatego nie zmieściłam ich w raporcie.
Na wszelkie pytanie chętnie odpowiem, zapraszam do kontaktu na faceooku lub na messengerze: Mistrz Biologii – Olivia Dycewicz.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ekologia, ekologia i ochrona środowiska, instrukcja, konspekt, konspektyzajęć, nauczanie projektowe (PBL), parzydełkowce, projekt, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | U moich szóstoklasistów projekt trwa 4-5 lekcji. |


Dzień dyni
„SYZYFOWE PRACE” – krzyżówka, wykreślanka – lektury obowiązkowe kl.7-8
✉️ ZESTAW DEKORACJI NA DZIEŃ POCZTY/LISTONOSZA✉️
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź