Neurofakty/neuromity to gra wspierająca proces uczenia się. Zawiera zestaw kart (22 strony pdf) gotowych do wydruku, zalaminowania i wielokrotnego wykorzystania. Obejmuje dwa zestawy – dla ucznia (który określa, czy dane stwierdzenie jest neurofaktem czy neuromitem, a to staje się podstawą do dyskusji o skutecznych sposobach uczenia się) oraz nauczyciela, terapeuty (zawiera zestaw stwierdzeń pozwalających lepiej poznać ucznia). Do gry można wprowadzić element rywalizacji – ten (nauczyciel/terapeuta lub uczeń), kto udzieli więcej poprawnych odpowiedzi, wygrywa. Gra umożliwia zyskanie wielu cennych informacji o podopiecznym, potrzebnych do dalszej pracy. Całość można wykorzystać podczas godzin wychowawczych, terapeutycznych i warsztatów.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ćwiczenia, edukacja zdalna, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, jezykpolski, Motywacja, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, pomocedydaktyczne, rozwój, warsztaty, zabawa, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź