Notatka w formie pytań i odpowiedzi dotycząca sytuacji na ziemiach polskich we wszystkich trzech zaborach po powstaniu styczniowym – przede wszystkim represji w zaborze rosyjskim i pruskim, przygotowana dla klasy 7 według podstawy programowej nauczania historii w szkole podstawowej (Podstawa programowa – Historia – Szkoła podstawowa IV-VIII) oraz karta pracy z wolnymi miejscami do uzupełnienia, ułatwiająca trwałe zapamiętanie wiadomości.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Historia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | fiszki, karta pracy, notatka, sprawdzian, test, test z lukami, wklejka, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Wiadomości z tego zakresu zajmują niecałe 2 strony A4. Skumulowanie informacji wpływa na motywację do uczenia się, gdyż niewielka objętość sprawia wrażenie, że materiału nie jest dużo. Karta pracy zbudowana jest analogicznie do notatki, a ustne lub pisemne wypełnienie luk w tekście daje satysfakcję, pozwala na utrwalenie wiadomości oraz intensywnie ćwiczy pamięć wzrokową. Materiał ten wchodzi w skład dwóch zestawów pt. Polska na przełomie XIX i XX w. Powstanie styczniowe i jego skutki – jeden z nich zawiera notatki i karty pracy, a drugi same notatki (dostępne na stronie). Przed wydrukowaniem proszę w ustawieniach drukarki wybrać opcję „dopasuj do strony”. |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Opanowanie wiadomości zajmuje trzynastoletniemu do 40 min. pracy. |


Język niemiecki Ostern Megapaket
Logogryf na podsumowanie lekcji biologii w klasie 8 „Czym jest genetyka”
Trawienie i wchłanianie pokarmu kl. 4 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź