GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, rozwój, rozwój nauczyciela, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Co znajdziesz w naszym pakiecie?
280 wpisów do dziennika – dla zajęć indywidualnych oraz grupowych (2-3 osoby)
krótkie, jednozdaniowe opisy i cele zajęć
Praktyczne notatki i wskazówki – ułatwiające prowadzenie zajęć
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb uczniów – uwzględniające ich wiek, poziom rozwoju oraz specyficzne trudności
Jak wygląda przykładowy wpis?
Uczeń: Jan Kowalski
Czas trwania: 30 minut
Opis zajęć: Jan uczestniczył w zabawie polegającej na przenoszeniu małych koralików za pomocą pęsety z jednej miski do drugiej.
Cele:
Rozwijanie precyzji ruchów ręki
Wzmacnianie mięśni dłoni
Koordynacja wzrokowo-ruchowa
Notatki:
Jan miał początkowo trudności z używaniem pęsety, ale z czasem poprawił swoją technikę.
Zauważono poprawę w precyzji ruchów i koordynacji.
Wpis do dziennika: Przeprowadzono zajęcia indywidualne z Janem Kowalskim, trwające 30 minut. Zajęcia obejmowały przenoszenie małych koralików za pomocą pęsety z jednej miski do drugiej. Celem zajęć było rozwijanie precyzji ruchów ręki, wzmacnianie mięśni dłoni oraz koordynacja wzrokowo-ruchowa. Jan miał początkowo trudności z używaniem pęsety, ale z czasem poprawił swoją technikę, zauważono poprawę w precyzji ruchów i koordynacji.
Grupa: 2 dzieci (zajęcia grupowe)
Czas trwania: 45 minut
Opis zajęć: Dzieci uczestniczyły w tworzeniu biżuterii z koralików i elastycznych sznurków.
Cele:
Rozwijanie precyzji ruchów ręki
Koordynacja wzrokowo-ruchowa
Kreatywność
Notatki:
Dzieci miały początkowo trudności z nawlekaniem koralików, ale z czasem poprawiły swoje techniki.
Zauważono poprawę w precyzji ruchów oraz koordynacji ręka-oko.
Wpis do dziennika: Przeprowadzono zajęcia grupowe z dwójką dzieci, trwające 45 minut. Zajęcia obejmowały tworzenie biżuterii z koralików i elastycznych sznurków. Celem zajęć było rozwijanie precyzji ruchów ręki, koordynacja wzrokowo-ruchowa oraz kreatywność. Dzieci miały początkowo trudności z nawlekaniem koralików, ale z czasem poprawiły swoje techniki, zauważono poprawę w precyzji ruchów oraz koordynacji ręka-oko.
Inne wpisy do dziennika:
– SI
Każdy wpis powinien odzwierciedlać konkretne działania, ich cel i efekty, przy jednoczesnym zachowaniu zasad poufności i zgodności z przepisami edukacyjnymi.
Recenzje
By Wpisy do dziennika Terapia Ręki on
Podczas 30 minutowych zajęć wykonywane jest tylko jedno zajęcie lub jedna zabawa. Uważam, że to bardzo mało. Można wykonać też inne czynności w takim czasie. Wpisy do dziennika praktycznie te same, zmienia się tylko zajęcie.
Dla 4 z 7 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź