Jak czytać „Quo vadis” po zmianach w podstawie programowej?

Materiał cyfrowy

Pomysł na to, jak poradzić sobie ze zmianami dotyczącymi omawiania „Quo vadis”. Moi uczniowie nie będą czytać całej powieści, jednak sporą jej część. Pomoże im chronologiczny spis fragmentów z pytaniami pomocniczymi, na które mają sobie odpowiadać podczas czytania. Tematy, które będą omawiane w klasie to przede wszystkim: przemiana Winicjusza, rządy Nerona, chrześcijanie a poganie.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Czas potrzebny na przeczytanie fragmentów lektury.

Irena1221

Czynny nauczyciel języka polskiego oraz logopeda. Zwolennik aktywizujących metod nauczania oraz oceniania kształtującego. Egzaminator OKE. Cały czas ulepszam swój warsztat pracy i przygotowuję materiały, które sprawdzają się w praktyce. 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *