Co mogę zrobić? Reakcje na emocje – 4 karty pracy dla młodszych uczniów | Narzędzie dla nauczycieli i terapeutów
Co mogę zrobić? Reakcje na emocje – 4 karty pracy dla młodszych uczniów” to idealne narzędzie dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi. Karty te wspierają rozwój emocjonalny i społeczny uczniów, pomagając im lepiej rozumieć i reagować na różnorodne emocje. Doskonale sprawdzą się podczas godzin wychowawczych, zajęć TUS (Trening Umiejętności Społecznych) oraz terapii. Zestaw zawiera różnorodne zadania, które uczą rozpoznawania emocji, refleksji nad nimi i budowania zdrowych reakcji. To nieocenione wsparcie w pracy nad rozwojem kompetencji społeczno-emocjonalnych u dzieci.

| GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Godzina wychowawcza, Trening umiejętności społecznych, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |






Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź