Trzy wiersze, kilka środków stylistycznych (Hartwig – ten wiersz dołączam do zadania, Miłosz, Szymborska), metafora, wyliczenie, anafora, epitet, porównanie, pytanie retoryczne, przerzutnia, uosobienie, apostrofa, wykrzyknienie.
Do materiału dołączam kartę odpowiedzi. Weź na lekcję lub rozwiązuj i utrwalaj w domu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | analiza i interpretacja, Czesław Miłosz |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Fiszki zwierzęta na farmie – FARM ANIMALS FLASCARDS
Angielski na słodko – uzupełnianie liter w słówkach i tłumaczenie fragmentów zdań pod kątem egzaminu+ klucz
Podsumowanie lekcji biologii kl. 5 o korzeniu – łamigłówka 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź