
Co znajdziesz w programie?

Wstęp:

Charakterystyka afazji i jej wpływ na codzienne funkcjonowanie ucznia.

Podstawy prawne organizacji zajęć – zgodność z wymogami MEN.

Jasno określone cele programu – wsparcie językowe, emocjonalne i społeczne.

Cele zajęć rewalidacyjnych:

Cele główne: Rozwój mowy, funkcji poznawczych oraz umiejętności emocjonalno-społecznych.

Cele szczegółowe: Ćwiczenia z zakresu koncentracji, artykulacji, pamięci i współpracy.

Zadania programu:

Stymulowanie rozwoju mowy i języka.

Rozwijanie pamięci, uwagi i logicznego myślenia.

Doskonalenie sprawności manualnej i grafomotorycznej.

Wspieranie kompetencji emocjonalno-społecznych w atrakcyjny sposób.

Treści edukacyjno-terapeutyczne:

Przykładowe scenariusze zajęć – gotowe do wykorzystania.

Ćwiczenia grafomotoryczne, pamięciowe i rozwijające umiejętności społeczne.

Zabawy interaktywne angażujące dzieci w proces nauki.

Materiały i pomoce dydaktyczne:

Plansze i karty obrazkowe wspierające naukę mowy.

Aplikacje i programy multimedialne dla dzieci z trudnościami komunikacyjnymi.

Zabawki edukacyjne rozwijające percepcję i motorykę.

Dlaczego warto wybrać nasz program?

Gotowe scenariusze – oszczędzasz czas na planowaniu zajęć.

Zgodność z przepisami – spełnia wszystkie wymogi prawa oświatowego.

Widoczne efekty – ćwiczenia przynoszą realne postępy.

Elastyczność – program można dostosować do różnych potrzeb dziecka.
program zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z afazją
scenariusze zajęć dla dzieci z afazją
jak prowadzić zajęcia rewalidacyjne
materiały edukacyjne dla nauczycieli specjalnych
ćwiczenia logopedyczne dla dzieci z afazją
rozwój kompetencji językowych u dzieci
pomoce dydaktyczne dla dzieci z trudnościami komunikacyjnymi
edukacja specjalna w praktyce
metody pracy z dziećmi z afazją
przykłady ćwiczeń rewalidacyjnych
indywidualne podejście w edukacji specjalnej
jak wspierać dzieci z afazją w szkole
logopedia w pracy nauczyciela specjalnego
rozwijanie umiejętności grafomotorycznych u dzieci
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź