Karty do rozmów.
Small talk.
Przydatne jako narzędzie wspomagające szczególnie dla osób w spektrum.
Nauka nawiązywania relacji, nauka podtrzymywania dialogu, narzędzie do „wyjścia” z monologu.
Zrobiłam na własny użytek z uwagi na potrzeby jakie zauważyłam w szkole.
Wydrukuj. Zalaminuj. Wytnij.
Wykorzystaj na godzinie wychowawczej, rewalidacji, tus-ach lub rozłóż na parapetach na korytarzu, aby uczniowie mogli z tego korzystać również podczas przerw.
Zalecam zrobić z całą klasą godzinę wychowawczą na zasadzie „szybkich randek” – każdy rozmawia z każdym. Uczniowie mogą sami dawać sobie pytania, a karty mogą być tylko wsparciem.
Zapraszam na mój instagram Pani Specjalna Pedagog
Facebook NOWE KONTO
https://www.facebook.com/share/18ngoPo2ex/
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Godzina wychowawcza, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, warsztaty |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień Dziewczyn – 11.10, plakat, dekoracja, uroczystość
Karta pracy „Jak prowadzić doświadczenia?” wykonana w power point do edycji. Przyroda 4, „Badam i poznaję przyrodę” na podstawie wydawnictwa WSiP
Wąż matematyczny – dodawanie i odejmowanie do 30
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź