Opis i zasady gry
SPRAWDŹ, JAK DOBRZE ZNASZ „BALLADYNĘ”. PRZYGOTUJ KOSTKĘ DO GRY I POTRZEBNE KOLOROWE KREDKI LUB FLAMASTRY.
RZUĆ KOSTKĄ. SPRAWDŹ OZNACZENIE LICZBY OCZEK I PRZYPORZĄDKOWANYCH DO NICH KOLORÓW. NASTĘPNIE SIĘGNIJ PO KARTĘ Z PYTANIEM. JEŚLI ODPOWIESZ POPRAWNIE, MOŻESZ ZAKOLOROWAĆ ODPOWIEDNIO WYBRANE POLE. WYGRYWA TEN, KTO SZYBCIEJ POKOLORUJE DWA OBRAZKI.
Całość została przygotowana w Canvie. Liczba kart z pytaniami: 48.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, ćwiczenia, czytanie, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, historia literatury, jezykpolski, Juliusz Słowacki, karta pracy, kodowanie, kodowanka, kolorowanka, lektury, lektury obowiązkowe, matura, matura z języka polskiego, metody aktywne, pomocedydaktyczne, romantyzm, rozumienie tekstu, zabawa, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 7 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Pęd – zestaw
Brainy 6, unit 5, materiały dodatkowe uzupełniające podręcznik, was/were, there was/there were
Działania na ułamkach zwykłych – zestaw zadań 


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź