INNOWACJA pedagogiczna: „STOP DOKUCZANIU – SIŁA ŻYCZLIWOŚCI W KLASIE” – kl. 4-8 – zajęcia z wychowawcą

Materiał cyfrowy

Gotowy do wdrożenia program wychowawczy, który realnie wpływa na relacje w klasie!
Innowacja dla klas 4-8, oparta na empatii, profilaktyce i aktywnym reagowaniu na zjawisko dokuczania. Zawiera komplet materiałów (materiały w pdf i word – do edycji) – 29 stron:

✅ Pełna karta innowacji pedagogicznej
– gotowy dokument do zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, zgodny z obowiązującymi przepisami.

✅ 8 gotowych scenariuszy zajęć wychowawczych:

  1. Co to znaczy dokuczać?
  2. Słowa ranią bardziej niż pięści
  3. Żart czy krzywda?
  4. Reaguję – nie milczę
  5. Siła dobrych słów
  6. Nasza kampania: STOP dokuczaniu!
  7. Klasowy Kodeks Życzliwości
  8. Podsumowanie i refleksja: Co się zmieniło?

✅ Karty pracy dla uczniów:
– ćwiczenia i zadania indywidualne oraz w parach (m.in. chmura słów mocy, plansza reakcji, klasyfikacja: żart – dokuczanie – przemoc).

✅ Scenki i ćwiczenia empatyczne:
– m.in. link do gry „Buty innej osoby”, odgrywanie scenek: „przyjazny żart” vs. „krzywdzący komentarz”.

✅ Materiały ewaluacyjne:
– ankieta na rozpoczęcie cyklu, ankieta podsumowująca, karty refleksji uczniowskiej.

✅ Pomysły na kampanię klasową i działania dodatkowe
– tworzenie haseł, plakatów, klasowych kodeksów i wystaw.

Moje inne materiały na zajęcia z wychowawcą:

https://zlotynauczyciel.pl/shop/?_test=zajęcia%20z%20wychowawcą%20&_author=6824

Kategorie ogólne Innowacja pedagogiczna
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .doc
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

polonistyczne-karty-pracy

Zapraszam na mój blog: https://mojblogbibliotecznopolonistyczny.blogspot.com

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *