Ekspedycja to szablon gamifikacji edukacyjnej, który świetnie sprawdzi się jako innowacja pedagogiczna.
EKSPEDYCJA to całoroczna lub semestralna grywalizacja edukacyjna dla dowolnej klasy i przedmiotu. Zaproś swoich uczniów w podróż, której nie zapomną!
Ekspedycja to gotowy do wdrożenia, uniwersalny system grywalizacji edukacyjnej, który zamienia codzienne lekcje w pasjonującą wyprawę pełną tajemnic, wyzwań i zdobywania nowych kompetencji. Opiera się na fabularnej narracji, zbieraniu zdolności, odznak i rang, a wszystko to w pełni skalowalne do każdego przedmiotu, poziomu edukacyjnego i długości cyklu nauczania (dział/semestr/rok).
Wszystkie rzeczy (sprawdziany, kartkówki, zadania na lekcji, zadania dodatkowe) robisz tak, jak zawsze. Musisz tylko wyliczyć swoje progi punktowe. Otrzymujesz do tego stworzony kalkulator i filmik z instrukcją krok po kroku.
W tej grze Twoi uczniowie wcielają się w ODKRYWCÓW, którzy wyruszają na EKSPEDYCJĘ przez magiczne krainy pełne zagadek, zadań i misji.
Każdy gracz posiada KARTĘ POSTACI, na której przykleja swoje zdobyte ODZNAKI, rozwinięte ZDOLNOŚCI przetrwania i osiągnięte RANGI odkrywców.
Stawką w tej grze są LWIE DUKATY – symbol odwagi, mądrości i królewskiego uznania oraz ZŁOTE MRÓWKI – symbol wytrwałości, ciężkiej i systematycznej pracy.
Co daje nam grywalizacja?
– Wzrost motywacji uczniów poprzez zbudowanie atrakcyjnej, emocjonującej fabuły.
– Wspiera systematyczność, umiejętność planowania i samodzielność. Uczniowie chcą zdobywać kolejne zdolności, odznaki i rangi. Sami decydują, która ranga jest dla nich wystarczająca.
Co otrzymujesz?
– Filmik z instrukcją.
– Plik Excel z kalkulatorem progów punktowych i gotowym arkuszem punktacji.
– List powitalny dla uczniów.
– Krótko opisane zasady grywalizacji do powieszenia w klasie.
– Planszę GRY.
– Opisane elementy gry i kolejność ich zdobywania (3 plansze).
– Karty postaci, aby zbierać odznaki, zdolności i rangi.
– Odznaki, zdolności i rangi do wydruku i naklejania przez uczniów.
– Szablony kalendarza do wpisywania dat misji.
Czy jesteś gotów wyruszyć z uczniami na edukacyjną Ekspedycję?
Zostaw za sobą sztywne ramy tradycyjnego nauczania. Spakuj plecak, stwórz przestrzeń dla przygody i zanurz się z uczniami w system edukacyjny oparty na motywacji wewnętrznej, radości z odkrywania i poczuciu sprawczości.
Spraw, aby szkoła znów stała się miejscem, które rozpala ciekawość świata.
Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™ i Excel™.
– Wersja do druku w PDF.
– Zgoda autora na wykorzystanie jako innowacja pedagogiczna.
Może Cię również zainteresować:
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Innowacja pedagogiczna |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 17 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |






Sketchnotka roztwory
Jak napisać list / jak wypełnić kartkę pocztową (życzenia / pozdrowienia) – szablony 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź