Z okazji Walentynek zadania specjalne dla Państwa uczniów do użycia na lekcjach biologii i nie tylko! Pytania, które doskonale nadadzą się do podsumowania wirusów, bakterii i protistów. Atrakcyjna forma pozwalająca ćwiczyć umiejętności kodowania.
W efekcie powstaje grafika walentynkowa 🙂
Nad tworzeniem tego materiału spędziłam duużo czasu, ale było warto!
Nauczyciel daje uczniom kartki z pytaniami, może też dać kartkę w kratkę (wszystko w materiale), ewentualnie w celu oszczędzania papieru uczniowie mogą użyć kartek w kratkę z zeszytów.
Przykładowe pytanie:
Czy wirusy żyją?
TAK – pokoloruj na czarno pola K12, K13, K14, K15, P11, P12, S2, G8
NIE – pokoloruj na czarno pola B3, B4, B5, B6, D8, E9, T2, S8
Zadania można wykonać zarówno w klasie, jak i podczas edukacji zdalnej.
W zestawie oczywiście wszystkie potrzebne materiały oraz odpowiedzi dla nauczyciela 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | edukacja zdalna, Gra, kodowanie, kolorowanka, łamigłówki, pomocedydaktyczne, sprawdzian, test, walentynki, zabawa, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Speaking activities – Together 5 Unit 6
Wzór algebraiczny (A+B)(A-B), upraszczanie | matematyka, algebra | 26 kolumn
Puzzle ekologiczne.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź