Z okazji Walentynek zadania specjalne dla Państwa uczniów do użycia na lekcjach biologii i nie tylko! Pytania, które doskonale nadadzą się do podsumowania wirusów, bakterii i protistów. Atrakcyjna forma pozwalająca ćwiczyć umiejętności kodowania.
W efekcie powstaje grafika walentynkowa 🙂
Nad tworzeniem tego materiału spędziłam duużo czasu, ale było warto!
Nauczyciel daje uczniom kartki z pytaniami, może też dać kartkę w kratkę (wszystko w materiale), ewentualnie w celu oszczędzania papieru uczniowie mogą użyć kartek w kratkę z zeszytów.
Przykładowe pytanie:
Czy wirusy żyją?
TAK – pokoloruj na czarno pola K12, K13, K14, K15, P11, P12, S2, G8
NIE – pokoloruj na czarno pola B3, B4, B5, B6, D8, E9, T2, S8
Zadania można wykonać zarówno w klasie, jak i podczas edukacji zdalnej.
W zestawie oczywiście wszystkie potrzebne materiały oraz odpowiedzi dla nauczyciela 🙂
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5 |
Przedmiot | Biologia |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | edukacja zdalna, Gra, kodowanie, kolorowanka, łamigłówki, pomocedydaktyczne, sprawdzian, test, walentynki, zabawa, zadania |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź