Propozycja nieco innej formy sprawdzenia znajomości lektury „Kamienie na szaniec”. Gra pozwala rozpocząć cykl zajęć z lekturą, uzupełnić wiadomości na dowolnym etapie pracy z książką czy też podsumować omawianie tekstu. Jej celem nie jest rywalizacja a współpraca- po zakończeniu gry każdy powinien wiedzieć nieco więcej niż przed jej rozpoczęciem. Ponadto forma gry wymusza precyzję językową- uczniowie uczą się negocjować i współpracować. Gra może także być pomocą w pracy indywidualnej ucznia chcącego sprawdzić, ile zapamiętał z przeczytanego tekstu. Na zestaw składają się trzy plansze:
· plansza z wpisanymi odpowiedziami
· plansza z pustymi polami do wpisania pytań
· plansza z punktami do wycinania
oraz instrukcja
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | egzaminósmoklasisty, kamienie na szaniec |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Konrad Wallenrod – 2 karty puste i 2 uzupełnione
Miejsca zerowe funkcji kwadratowej postać iloczynowa – labirynt
Gra różnicująca s-sz, c-cz, z-ż | logopedia | przedszkole 

Bardzo dziękuję za świetne materiały.
Dziękuję