Karty „Części zdania” do tworzenia własnych zdań mają prostą konstrukcję: na górze pytanie, w środku wyraz właściwy i na dole nazwa części zdania. Im dziwniejsze, śmieszniejsze, absurdalniejsze zdania uda się z tego stworzyć uczniom – tym lepiej. Im większe emocje przy układaniu zdań – tym lepiej. Im większe zaangażowanie w grę – tym lepiej. Kart jest w talii całkiem sporo, szczególnie okoliczników, ale dzięki temu uczniowie włożą więcej wysiłku w poznanie wszystkich elementów i będą mieli możliwość stworzenia ciekawszych zdań. Narysowanie wykresu zdania z taką pomocą jest łatwizną dla każdego. Karty są ważnym elementem stosowanej przeze mnie Kolorowej Składni.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, składnia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Jak skutecznie rozwiązywać z uczniami zadania z egzaminu ósmoklasisty? Przykłady
EGZAMINKI – kartkówki z zagadnień obowiązujących na egzaminie ósmoklasisty – kartkówki do E8 język polski
Easter Egg-ercises: Wielkanocne ćwiczenia ze słownictwa dla klas 1–3
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź