9 obszarów trudności i konkretne zadania jak sobie z nimi poradzić
Opowiadanie 1. “Moc słów, nie pięści” (Kiedy ktoś mnie zaczepia, bije)
Opowiadanie 2: “Magiczne tarcze przeciw dokuczaniu” (Kiedy ktoś mi dokucza, śmieje się ze mnie)
Opowiadanie 3: “Tarcza przed obrażaniem” (Kiedy ktoś mnie obraża)
Opowiadanie 4: “Moc spokojnego serca” (Kiedy ja kogoś biję, bo nie umiem radzić sobie ze złością)
Opowiadanie 5: “Śmiech nie musi boleć” (Kiedy inni śmieją się ze mnie, a ja nie potrafię sobie poradzić)
Opowiadanie 6: “Jak radzić sobie z zazdrością?” (Kiedy ktoś jest lepszy ode mnie, a ja czuję się gorszy)
Opowiadanie 7: “Nie pozwolę się straszyć!” (Kiedy ktoś mnie straszy lub grozi mi)
Opowiadanie 8: “Nie dam się wykluczyć!” (Kiedy ktoś mnie nie zaprasza do zabawy)
Opowiadanie 9: “Nie jestem sam!” (Kiedy czuję się samotny)
GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | bajki, emocje, gleby w Polsce, Godzina wychowawcza, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, konspekt, konspektyzajęć, nauczanie przez odkrywanie, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, opowiadanie, Rewalidacja, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, WOPFU |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 51 - 60 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź