Stacje zadaniowe podsumowujące antyk. 16 zadań, które obejmują wiadomości dotyczące:
– dokonań starożytnych Greków i Rzymian;
– pojęć: kalokagatia, sympozjon, gimnazjon, mimesis;
– starożytnego teatru;
– rodzajów i funkcji mitów;
– pojęć: motyw, topos, archetyp;
– cech tragedii antycznej;
– ,,Antygony”;
– cech eposu i stylu homeryckiego;
– lektur: Antygona / Król Edyp; Mitologia / Iliada;
– cytaty z w/w lektur – O jakim bohaterze mowa?;
– założeń szkół filozoficznych;
– mitologizmy;
– cechy mitu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .doc |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | antyk, jezykpolski, karta pracy, lektury, lektury obowiązkowe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 9 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Aluzja i jej funkcje w utworze literackim na przykładzie ,,Nie-Boskiej Komedii” Zygmunta Krasińskiego.
DZIEŃ WOLONTARIUSZA – zestaw materiałów na gazetkę szkolną – 5 grudnia
Karty pracy: Ewaluacja pracy nauczyciela
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź