Jest to propozycja prostego projektu realizowanego przy temacie „Diagramy procentowe” w klasie 7.
Uważam, że realizacja tematu poprzez zaktywizowanie uczniów, którzy sami przygotowują badania, a następnie je opracowują, wyciągają wnioski, układają zadania przynosi znacznie więcej korzyści niż analiza diagramów według np. podręcznika.
Zebrane dane są uczniom bliskie, dotyczą ich życia, zainteresowań. Kreatywność uczniów jest ogromna w realizacji tego projektu.
Udostępniona wersja do edycji może być wykorzystana bez zmian, ale także może być inspiracją do własnych pomysłów.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | projekt, scenariusz |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Tajemniczy ogród – cykl lekcji
REWALIDACJA wpisy tematy uczeń z niedostosowaniem społecznym
Kreatywne matematyczne karty: Co wolisz..? – pole powierzchni i objętość graniastosłupów (prostopadłościany, sześciany, graniastosłupy proste)
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź