Zadanie polega na obliczeniu działań na liczbach całkowitych. Następnie uczniowie łączą litery przyporządkowane do danych wyników linią prostą i otrzymują rysunek żółwia.
——————
Zachęcam do spojrzenia na wiele innych moich materiałów (m.in. o działaniach na liczbach całkowitych):
https://zlotynauczyciel.pl/shop/?_author=29208
Miłego korzystania!
———
Jeśli masz jakieś prośby lub sugestie dotyczące moich materiałów – skontaktuj się ze mną, chętnie poznam Twoją opinię.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, dodawanie, dzielenie, Gra, gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce, karta pracy, kodowanie, kodowanka, łamigłówka, łamigłówki, liczb, liczby, liczby całkowite, mnożenie, nauczanie przez odkrywanie, odejmowanie, połączenie matematyki i sztuki, zabawa, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Litery i głoski – wklejki i plakat
GIRLANDA NA DZIEŃ ZIEMI
Odejmowanie ułamków dziesiętnych – gra dydaktyczna. 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź