Scenariusz na dzień liczby pi dla uczniów z klasy 7 do zaprezentowania uczniom z klasy 3.
- Scenariusz składa się z serii stacji o ustalonej kolejności.
- Do każdej ze stacji przydziałem co najmniej 2 uczniów (gdyby ktoś zachorował, zawsze jest ten drugi człowiek, a poza tym trzeba będzie to kilka razy opowiedzieć, więc można się zmieniać i sobie pomagać).
- Zadaniem uczniów jest przygotować stację, a gdy przyjdzie czas poprowadzić ją, gdy przyjdą młodsi uczniowie.
- Uczniowie nie muszą opracowywać tematu od zera, tekst do opowiadania mają już gotowy. Potrzebują jedynie przygotować potrzebne przedmioty i przećwiczyć swój pokaz.
Dodatkowo: materiały do kolorowania własnego logo z okręgów i poczekajki.
Uwaga: Jedno zadanie posiada eksperyment do zrobienia powiedzmy „biologiczny”, który wymaga przygotowania – chyba, że ktoś akurat ma wyhodowane trochę pleśni w domu 😉
Uwaga 2: Scenariusz da się zrealizować również bez tego eksperymentu. Niemniej zachęcam ogromnie do interdyscyplinarnego doświadczenia.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 7 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | antyk, doświadczenie, eksperyment, Figury geometryczne, geometria, grzyby, instrukcja, koła i okręgi, kolorowanka, konspekt, konspektyzajęć, liczby, liczby całkowite, nauczanie projektowe (PBL), nauczanie przez odkrywanie, pomocedydaktyczne, projekt, projekty matematyczne, projekty Math & Art, projekty STEAM, zabawa |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 17 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Realizowanie 4 scenariuszy jednocześnie dla całej szkoły zajeło mi z przygotowaniem klas i sprzątaniem 1,5 h. |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź