Gra zawiera 40 pytań ze znajomości lektur do egzaminu ósmoklasisty. Grę drukujemy, laminujemy (można wydrukować na sztywnym papierze) i wycinamy guziki. Zasady gry są podobne do Kaboom lub Pop Corn. Wszystkie guziki (z pytaniami i bez) wrzucamy do pudełka. Uczniowie podają sobie pudełko, losują guzik i odpowiadają na pytanie. Dobra odpowiedź sprawia, że mogą zatrzymać guzik, zła – guzik trafia z powrotem do pudełka. Uczeń, który wyciągnie żeton z napisem GUZIK PRAWDA, musi zwrócić wszystkie zebrane żetony. Wygrywa uczeń, który po zakończeniu gry zgromadził najwięcej guzików. W zestawie znajduje się także karta odpowiedzi.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .png |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Adam Mickiewicz, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, Henryk Sienkiewicz, Jan Kochanowski, Juliusz Słowacki, kamienie na szaniec, Latarnik, lektury, lektury obowiązkowe, Mały Książę, Pan Tadeusz, Quo vadis, Zemsta |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź