Neurofakty/neuromity to gra wspierająca proces uczenia się. Zawiera zestaw kart (22 strony pdf) gotowych do wydruku, zalaminowania i wielokrotnego wykorzystania. Obejmuje dwa zestawy – dla ucznia (który określa, czy dane stwierdzenie jest neurofaktem czy neuromitem, a to staje się podstawą do dyskusji o skutecznych sposobach uczenia się) oraz nauczyciela, terapeuty (zawiera zestaw stwierdzeń pozwalających lepiej poznać ucznia). Do gry można wprowadzić element rywalizacji – ten (nauczyciel/terapeuta lub uczeń), kto udzieli więcej poprawnych odpowiedzi, wygrywa. Gra umożliwia zyskanie wielu cennych informacji o podopiecznym, potrzebnych do dalszej pracy. Całość można wykorzystać podczas godzin wychowawczych, terapeutycznych i warsztatów.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, edukacja zdalna, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, jezykpolski, Motywacja, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, pomocedydaktyczne, rozwój, warsztaty, zabawa, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Memory logopedyczne – Utrwalenie głoski „T”
GAZETKA BOŻE NARODZENIE
Prawa Dziecka – 20.11 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź