Gra planszowa ZBUDUJ KSIĘGARNIĘ

Materiał cyfrowy

Zapraszam do świata literackiej przygody z grą edukacyjną „Zbuduj księgarnię”! Czy Twoi uczniowie lub dzieci mają trudności z zapamiętaniem epok literackich, ich kolejności oraz najważniejszych dzieł w polskiej literaturze? Dzięki mojej grze edukacyjnej nauka staje się wciągającą zabawą, która rozwija wiedzę i wspiera integrację.

Gracze wcielają się w rolę właścicieli księgarni, którzy zdobywają książki z różnych epok literackich, czytają ich fragmenty, kompletują księgozbiór. Wygra ten, kto stworzy najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną księgarnię! Dlaczego warto?
„Zbuduj księgarnię” to nie tylko sposób na naukę, lecz także okazja do budowania relacji, rozwijania umiejętności logicznego myślenia i zdobywania wiedzy.
Niech Twoi uczniowie lub dzieci odkryją piękno polskiej literatury w nowy, fascynujący sposób!
Zbuduj księgarnię już dziś i zamień naukę w przyjemność!

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .png
Pliki wideo .mp4
Pliki audio .mp3
Download Tag , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 18
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Twórczo na polskim

Magdalena Kowalczuk - doktor nauk humanistycznych UW, wieloletnia nauczycielka języka polskiego, propagatorka metod aktywizujących. Od niedawna autorka bloga: Nauczycielka na przedmieściach. Czerpie z dokonań neurodydaktyki, stawia na samodzielność uczniów, rozpowszechnia ideę grywalizacji. 

blog: https://nauczycielkanaprzedmiesciach.blogspot.com

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *