Zapraszam do świata literackiej przygody z grą edukacyjną „Zbuduj księgarnię”! Czy Twoi uczniowie lub dzieci mają trudności z zapamiętaniem epok literackich, ich kolejności oraz najważniejszych dzieł w polskiej literaturze? Dzięki mojej grze edukacyjnej nauka staje się wciągającą zabawą, która rozwija wiedzę i wspiera integrację.
Gracze wcielają się w rolę właścicieli księgarni, którzy zdobywają książki z różnych epok literackich, czytają ich fragmenty, kompletują księgozbiór. Wygra ten, kto stworzy najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną księgarnię! Dlaczego warto?
„Zbuduj księgarnię” to nie tylko sposób na naukę, lecz także okazja do budowania relacji, rozwijania umiejętności logicznego myślenia i zdobywania wiedzy.
Niech Twoi uczniowie lub dzieci odkryją piękno polskiej literatury w nowy, fascynujący sposób!
Zbuduj księgarnię już dziś i zamień naukę w przyjemność!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | .mp4 |
| Pliki audio | .mp3 |
| Download Tag | barok, dwudziestolecie międzywojenne, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, historia literatury, literatura wojny i okupacji, MłodaPolska, oświecenie, pozytywizm, romantyzm, średniowiecze, współczesność |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 18 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Paprotniki – klasa 5 – notatka graficzna
Mchy – Biologia – klasa 5
Wprowadzanie cyfr – pakiet 



Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź