Dzięki tym kartom dzieci utrwalą pisownię wyrazów z trudnościami ortograficznymi. Na zestaw składają się 32 strony do samodzielnego wydrukowania. Komplet liczy 180 pasków z wyrazami oraz 108 pasków dodatkowych. Zastosowanie gry kaboom:
Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Paski z wyrazami oraz symbolami dodatkowymi rozcinamy, a następnie wrzucamy do kubka wyrazami i symbolami do dołu. Dzieci po kolei losują pasek oraz uzupełniają wyraz właściwą literą. W zestawie znajdują się paski z 3 trudnościami ortograficznymi (h/ch – kolor niebieski, ó/u – kolor zielony, ż/rz – kolor pomarańczowy). Za prawidłową odpowiedź dziecko zostawia pasek, natomiast za błędną odkłada go do kubka.
Jeśli gracz wylosuje kartę z symbolem KABOOM, musi oddać wszystkie zgromadzone paski do kubka.
Karta BONUS daje dodatkowe losowanie, a karta ZAMIANY oznacza konieczność wymiany wszystkich zgromadzonych pasków z innym graczem (np. siedzącym po jego prawej stronie).
Określamy z dziećmi czas gry (np. 10 minut). Po tym czasie, grę wygrywa dziecko, które zgromadziło najwięcej pasków.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | alfabet, czytanie, Gra, gra dydaktyczna, gra logopedyczna, grafika, gry językowe, jezykpolski, nauka czytania, ortografia, zabawa, zadania, zadanie, zestaw |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 15 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź